HelpDesk:Dálková asistence

Z HelpDesk
Verze z 14. 8. 2007, 15:53, kterou vytvořil Knykles (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Dálková Asistence HelpDesku CIV

  • Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC


Návod k použití


  • Tato služba slouží k rychlé diagnostice a popřípadě vyřešení problému, pro který by jinak byla nutná osobní návštěva. Znamená to tedy že ve chvíli kdy uživatel telefonicky ohlásí problém na HelpDesk, může být operátorem vyzván ke spuštění dálkové asistence, právě kůli diagnostice či řešení problému.
  • Pokud se stane že Vám někdo zavolá a bude žádat spuštění Dálkové Asistence bez toho že byste hlásili problém, může se jednat o pokus zneužít tuto službu. Zneužití zabráníte pokud zavěsíte a ověříte si danou záležitost telefonicky na HelpDesku.


1) Nejlépe telefonicky kontaktovat HelpDesk a ohlásit problém.

2) Na výzvu HelpDesku uživatel spustí program Dálková asistence CIV (Přímo v "Nabídce Start" nahoře).

3) HelpDesk, případně oprávněný pracovník CIV uživateli sdělí jméno osoby ke které se má připojit.

4) Po spuštění programu uživatel dvouklikem na dané jméno vyšle požadavek k Dálkové asistenci.


  • Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
 Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
  • Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
  • Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL
  • Komunikace mezi uživatelem a Dálkovou Asistencí je šifrována.

Vzhled uživatelského rozhraní Dálkové Asistence:

Uživatelské rozhraní


Dálkovou asistenci je možno spustit z nabídky start

Dálková asistence v nabídce start