HelpDesk:Dálková asistence

Z HelpDesk
Verze z 1. 3. 2007, 20:54, kterou vytvořil Knykles (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Dálková Asistence HelpDesku CIV

  • Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC
  • Uživatel spustí program Dálkové Asistence
  • Po spuštění programu kontaktuje HelpDesk CIV
  • HelpDesk uživateli sdělí která z možností Dálkové Asistence je aktuálně k dispozici
  • Uživatel následně dvouklikem vyšle požadavek zvolené Dálkové asistenci
  • Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
  • Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
  • Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
  • Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL