HelpDesk:Dálková asistence
Z HelpDesk
Dálková Asistence HelpDesku CIV
- Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC
- Uživatel spustí program Dálkové Asistence
- Po spuštění programu kontaktuje HelpDesk CIV
- HelpDesk uživateli sdělí která z možností Dálkové Asistence je aktuálně k dispozici
- Uživatel následně dvouklikem vyšle požadavek zvolené Dálkové asistenci
- Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
- Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
- Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
- Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL