Hlavní strana

Z HelpDesk

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 2746/20
301 00 Plzeň 3
7.00 – 20.00
(pondělí - pátek)
V pátek 24.5. bude provoz HelpDesku Bory 7:00-17:00.


HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.00 – 14.00
(pondělí - pátek)


Výjimky v provozu HD Jungmannova:

TÝDEN 27. 5. – 31. 5. 2024
Den: Od: Do:
20 Pondělí 8.00 14.00
21 Úterý 8.30 14.00
22 Středa 8.30 14.00
23 Čtvrtek 8.00 14.00
24 Pátek 8.30 14.00




Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Jestliže váš problém nesouvisí s přeplněním quoty v e-mailu, nebo s nemožností se přihlásit do prostředí Orion, použijte prosím svoji univerzitní e-mailovou adresu.

Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy