Hlavní strana

Z HelpDesk

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 2746/20
301 00 Plzeň 3
7.00 – 20.00
(pondělí - pátek)
V pátek 24.5. bude provoz HelpDesku Bory 7:00-17:00.


HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.00 – 14.00
(pondělí - pátek)


Výjimky v provozu HD Jungmannova:

TÝDEN 27. 5. – 31. 5. 2024
Den: Od: Do:
20 Pondělí 8.00 14.00
21 Úterý 8.30 14.00
22 Středa 8.30 14.00
23 Čtvrtek 8.00 14.00
24 Pátek 8.30 14.00




Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete napsat obecné dotazy nebo připomínky k obsahu tohoto webu, nahlásit závady na vašem počítači nebo potíže se softwarem, který je v naší správě. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz, v další komunikaci s námi pak pokračujte z emailu, který jste uvedli ve formuláři.

Tento formulář není vhodný pro žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu\nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty. V takovém případě napište prosím přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz .


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Novinky

Výpadky provozu

Termíny profylaxí na rok 2024

  • 22. března 2024 od 18:00 – 25. března 2024 do 6:00
  • 13. srpna 2024 od 6:00 – 18. srpna 2024 do 24:00
  • 18. října 2024 od 18:00 – 21. října 2024 do 6:00

Časté dotazy

Nejnovější články


Důležité odkazy