OrionX/Životní cyklus

Z HelpDesk
< OrionX
Verze z 10. 11. 2023, 16:36, kterou vytvořil Vysoudil (diskuse | příspěvky) (překlep)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Životní cyklus OrionX v návaznosti na podpůrné služby. Informace o blokaci, mazání záznamů a platností licencí.

Důrazné doporučení

Připojujte OrionX zařízení každé 3 měsíce do pevné sítě WEBnet, tím zajistíte jeho funkčnost.
Zařízení nechte alespoň 3 hodiny zapnuté, poté restartujte a přihlaste se.

Blokace

Po 10 měsících, přesněji po 300 dnech, od posledního přihlášení na pevné síti dojde k zablokování účtu zařízení na doméně.
Uživatel se do zablokovaného zařízení nemůže přihlásit.
Blokace je vratná, o zrušení blokace požádejte na helpdesk@zcu.cz.

OrionX-AD-blokace-uctu.png

Mazání

Trellix ePO (dříve McAfee ePO)

Agenti, kteří s ePO serverem nekomunikují déle než 6 měsíců jsou ze serveru smazány.
Začne-li agent znova komunikovat, dojde k automatickému zařazení do ePO serveru a k aktualizaci Trellix produktů.

Doména

Po roce, kdy se na zařízení nikdo nepřihlásil dojde ke smazání záznamu z domény.
Smazání z domény je nevratné. Opětovné zařazení může provést pouze Administrátor.

Databáze strojů

Z databáze strojů jsou záznamy mazány, pokud poslední komunikace s databází strojů proběhla před více než 14 měsíci.
Smazání je nevratné. K zavedení záznamu do databáze strojů nás kontaktujte na adrese helpdesk@zcu.cz.

Licence

Platnosti licencí pro Microsoft Windows a Microsoft Office jsou ověřovány průběžně.
Není-li však zařízení připojeno k WEBnet síti déle než 180 dní, dojde k deaktivaci produktů.