Postup při opravě provázanosti stránek
Tato stránka slouží jako návod jak postupovat v případě, kdy uživateli přijde e-mail se seznamem stránek, pro které byl vyhodnocen jako jejich správce.
Stránky které nejsou odnikud odkazovány
Stránky, které nejsou odkazovány z jiných stránek na HelpDesk ani do nich vloženy. Tzv. sirotčí stránky. Na takové stránky se lze dostat pouze vyhledávačem a nikoliv proklikem.
Řešením je najít vhodné stránky, kam se odkaz na sirotčí stránku přidá. S nalezení vhodné stránky může pomoct hledání v kategoriích, nebo podle obsahu stránky.
Stránky neodkazující na žádnou jinou stránku
Jedná se o tzv. slepou, která jinam nevede. Zde se nepočítají externí odkazy, které začínají protokolem, tedy i https://helpdesk.zcu.cz/wiki/LPS je považován za externí odkaz.
Stránka obsahuje odkaz na interní stránku, přesto mi přišel e-mail
Pokud stránka obsahuje odkaz na interní stránku, ale stále je vyhodnocena jako stránka, která neodkazuje na jinou stránku, může to být způsobeno tím, že odkaz je definován jako externí. Stačí tedy změnit typ odkazu na interní a vybrat příslušnou stránku, na kterou by měl odkazovat. Interní odkazy se píší do zdvojených hranatých závorek a obsahem je jméno stránky, je tedy třeba kód:
... najdete na https://helpdesk.zcu.cz/wiki/LPS:Rozcestník, kde lze ...
upravit na:
... najdete na [[LPS:Rozcestník]], kde lze ...
Stránky obsahující odkazy na neexistující stránky
Jednou z možností je odkaz ze stránky odstranit, nebo stránku znovu založit, pokud se jedná o důlěžitou stránku.