Služba HELPS

Z HelpDesk
Verze z 1. 3. 2024, 18:17, kterou vytvořil Jirvit (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nefunguje mi wifi"). Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům.

Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou obvykle k dispozici v pracovních dnech od 7.00 do 17.00 hodin buď na operátorském pracovišti Bory, nebo na konkrétním předem domluveném místě.


Studenti, máte-li zájem stát se členy týmu HELPS, kontaktujte prosím HelpDesk. Jedná se o placenou činnost, podmínkou je dobrá znalost výpočetní techniky, operačních systémů a práce na PC. Bližší informace vám podají operátoři CIV nebo přímo členové HELPS.

Tato informace spadá do kategorie HelpDesk, kde najdete příbuzná témata.