Příspěvky uživatele Filip3
Z HelpDesk
15. 3. 2013
- 15:1615. 3. 2013, 15:16 rozdíl historie +1 841 N Uživatel:Janz/Thunderbird Nová stránka: == Video návod == [http://youtu.be/k0LGL3IPFiY Video návod] == Nastavení emailové schránky == Soubor:Snímek1.png Klikněte na zvýrazněné tlačítko. [[Soubor:Snímek...
- 15:1315. 3. 2013, 15:13 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek22.png Bez shrnutí editace aktuální
- 15:1215. 3. 2013, 15:12 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek21.png Bez shrnutí editace aktuální
- 15:1115. 3. 2013, 15:11 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek20.png Bez shrnutí editace aktuální
- 15:1015. 3. 2013, 15:10 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek19.png Bez shrnutí editace aktuální
- 15:0915. 3. 2013, 15:09 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek18.png Bez shrnutí editace aktuální
- 15:0715. 3. 2013, 15:07 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek17.png Bez shrnutí editace aktuální
- 15:0615. 3. 2013, 15:06 rozdíl historie 0 Soubor:Snímek16.png načtena nová verze "Soubor:Snímek16.png" aktuální
- 15:0415. 3. 2013, 15:04 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek16.png Bez shrnutí editace
- 15:0115. 3. 2013, 15:01 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek15.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:5915. 3. 2013, 14:59 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek14.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:5715. 3. 2013, 14:57 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek13.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:5615. 3. 2013, 14:56 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek12.png Bez shrnutí editace
- 14:5515. 3. 2013, 14:55 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek11.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:5315. 3. 2013, 14:53 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek10.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:5215. 3. 2013, 14:52 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek9.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:5115. 3. 2013, 14:51 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek8.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:4915. 3. 2013, 14:49 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek7.png Bez shrnutí editace aktuální
- 14:4515. 3. 2013, 14:45 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek6.png Bez shrnutí editace
- 14:4415. 3. 2013, 14:44 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek5.png Bez shrnutí editace
- 14:4215. 3. 2013, 14:42 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek4.png Bez shrnutí editace
- 14:3415. 3. 2013, 14:34 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek3.png Bez shrnutí editace
- 14:3115. 3. 2013, 14:31 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek2.png Bez shrnutí editace
- 14:2915. 3. 2013, 14:29 rozdíl historie 0 N Soubor:Snímek1.png Bez shrnutí editace aktuální
13. 2. 2013
- 14:1113. 2. 2013, 14:11 rozdíl historie +36 HelpDesk:Windows 7 Bez shrnutí editace
- 14:1013. 2. 2013, 14:10 rozdíl historie +390 N HelpDesk:Spustit jako... administrátor Nová stránka: Hola, byl vznesen dotaz, jak spouštět program jako administrátor na WIN7. Taakže velký hajpa Vám osvětlí to zvláštní tajemství. 1) zjistit hotname počítače 2) pravý...
6. 2. 2013
- 14:046. 2. 2013, 14:04 rozdíl historie +46 HelpDesk:Safari Bez shrnutí editace
- 14:026. 2. 2013, 14:02 rozdíl historie +401 N HelpDesk:Safari Nová stránka: Safari to je divočina. Vždypřítomné problémy s certifikáty v tomto prohlížeči řešit následovně. Smazat certifikáty v klíčence a sice certifikáty v záložce přihl...
30. 1. 2013
- 16:0430. 1. 2013, 16:04 rozdíl historie +35 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 16:0330. 1. 2013, 16:03 rozdíl historie +18 HelpDesk:Windows 7 Bez shrnutí editace
- 16:0230. 1. 2013, 16:02 rozdíl historie +78 HelpDesk:Thunderbird Bez shrnutí editace
- 16:0130. 1. 2013, 16:01 rozdíl historie +72 N HelpDesk:Windows 7 Nová stránka: == Všechno co se týká orion7 obecně == HelpDesk:Install-usr.cmd
- 15:5930. 1. 2013, 15:59 rozdíl historie +393 N HelpDesk:Thunderbird nenačítá poštu Nová stránka: Pokud se pri spustein vyhodi chybova hlaska, a neni videt posta - pod UZIVATELEM: <br> instmgr remove thunderbird <br> instmgr install thunderbird <br> <br> v nouzi pak novy profil, ...
- 15:5330. 1. 2013, 15:53 rozdíl historie +912 N HelpDesk:Install-usr.cmd Nová stránka: Pokud z jakéhokoliv důvodu neproběhne skript install-usr.cmd, nebo nějakej podobnej, problém tento řačtě řešit toliko takto: 1) zkontrolovat datum u souboru %programfiles%...
13. 12. 2012
- 11:3913. 12. 2012, 11:39 rozdíl historie +51 HelpDesk:Půjčovné Bez shrnutí editace
4. 12. 2012
- 14:044. 12. 2012, 14:04 rozdíl historie +814 N Thunderbird kopírování emailu Nová stránka: == Kopírování emailu do lokální složky == 1) spustíme Thunderbird<br> Soubor:Thunderbird_kopírování_1.JPG 2) klikneme pravým myšítkem do panelu s naším účtem v...
- 13:554. 12. 2012, 13:55 rozdíl historie 0 N Soubor:Thunderbird kopírování 6.JPG Bez shrnutí editace aktuální
- 13:544. 12. 2012, 13:54 rozdíl historie 0 N Soubor:Thunderbird kopírování 5.JPG Bez shrnutí editace aktuální
- 13:544. 12. 2012, 13:54 rozdíl historie 0 N Soubor:Thunderbird kopírování 4.JPG Bez shrnutí editace aktuální
- 13:534. 12. 2012, 13:53 rozdíl historie 0 N Soubor:Thunderbird kopírování 3.JPG Bez shrnutí editace aktuální
- 13:534. 12. 2012, 13:53 rozdíl historie 0 N Soubor:Thunderbird kopírování 2.JPG Bez shrnutí editace aktuální
- 13:504. 12. 2012, 13:50 rozdíl historie 0 N Soubor:Thunderbird kopírování 1.JPG Bez shrnutí editace aktuální
12. 11. 2012
- 13:3512. 11. 2012, 13:35 rozdíl historie +36 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 13:3412. 11. 2012, 13:34 rozdíl historie +18 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 13:3212. 11. 2012, 13:32 rozdíl historie 0 m HelpDesk:AFS postupy Stránka AFS postupy přemístěna na stránku HelpDesk:AFS postupy
- 13:2812. 11. 2012, 13:28 rozdíl historie 0 m HelpDesk:ISKaM Stránka ISKaM přemístěna na stránku HelpDesk:ISKaM
8. 11. 2012
- 15:478. 11. 2012, 15:47 rozdíl historie +49 HelpDesk:Licence Bez shrnutí editace
- 15:458. 11. 2012, 15:45 rozdíl historie +653 N HelpDesk:Licence Nová stránka: == Licenční know-how == 1) zjistit inventární číslo stroje<br> 2) zjistit vlastníka s tím vám pomůže Bischofová Marie (2857), nebo Chánová Eliška (2808) v tomto pořa...
5. 11. 2012
- 13:435. 11. 2012, 13:43 rozdíl historie +35 HelpDesk:AUP/Návody/Reinstalace PC pomocí Linuxu Bez shrnutí editace
30. 10. 2012
- 14:4030. 10. 2012, 14:40 rozdíl historie +23 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 14:3830. 10. 2012, 14:38 rozdíl historie +708 N HelpDesk:AFS postupy Nová stránka: == O AFS obecně == Základní informace<br> instalace AFS klienta //zmodernizovat !<br> [[AFS/Přehled základních příkazů AFS | základní p...
29. 10. 2012
- 13:0529. 10. 2012, 13:05 rozdíl historie −28 HelpDesk:Eduroam chyba autentizace Bez shrnutí editace
- 12:4929. 10. 2012, 12:49 rozdíl historie −18 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 12:4329. 10. 2012, 12:43 rozdíl historie −137 HelpDesk:Eduroam Bez shrnutí editace
- 12:4129. 10. 2012, 12:41 rozdíl historie +431 N HelpDesk:Eduroam chyba autentizace Nová stránka: Ahoj množí se nám tady případy studentů jimž nefunguje registrace eduroam konta, mezi poznávací znamení patří. Chybová hláška níže. [[Soubor:Chyba autentizace eduro...
- 12:1429. 10. 2012, 12:14 rozdíl historie +431 N HelpDesk:Eduroam Nová stránka: Ahoj množí se nám tady případy studentů jimž nefunguje registrace eduroam konta, mezi poznávací znamení patří. Chybová hláška níže. [[Soubor:Chyba autentizace eduro...
- 12:0529. 10. 2012, 12:05 rozdíl historie 0 N Soubor:Chyba autentizace eduroam.jpg Bez shrnutí editace aktuální
23. 10. 2012
- 12:3423. 10. 2012, 12:34 rozdíl historie +1 667 N Klient skupiny zásad Nová stránka: == Pro milé operátory(operátorky) == Přijde-li student s problémem že se nemůže přihlásit na univerzitní počítače a vyhodí mu hlášku o klientovi skupiny zásad, opra...
- 12:3223. 10. 2012, 12:32 rozdíl historie 0 N Soubor:Chyba spatne heslo.JPG Bez shrnutí editace
- 12:1923. 10. 2012, 12:19 rozdíl historie 0 N Soubor:Chyba winscp.JPG Bez shrnutí editace
- 12:1323. 10. 2012, 12:13 rozdíl historie 0 N Soubor:Bod 4 smazani NTUSER.JPG Bez shrnutí editace
- 12:1023. 10. 2012, 12:10 rozdíl historie 0 N Soubor:Bod 3 zobrazeni profilu.JPG Bez shrnutí editace
- 12:0223. 10. 2012, 12:02 rozdíl historie 0 N Soubor:Bod 2 winscp.JPG Bez shrnutí editace
- 11:5823. 10. 2012, 11:58 rozdíl historie 0 N Soubor:Bod 1 otevreni salamandru.JPG Bez shrnutí editace
19. 10. 2012
- 11:5919. 10. 2012, 11:59 rozdíl historie +37 N Adobe reader X Stránka Adobe reader X přemístěna na stránku HelpDesk:Adobe reader X aktuální
- 11:5919. 10. 2012, 11:59 rozdíl historie 0 m HelpDesk:Adobe reader X Stránka Adobe reader X přemístěna na stránku HelpDesk:Adobe reader X
- 11:5719. 10. 2012, 11:57 rozdíl historie +625 N HelpDesk:Adobe reader X Nová stránka: PDF plugin do prohlizecu nezobrazuje obsah pdf. Tento problem vznikl pri posledni aktualizaci adobe reader modulu. Muze za to chraneny rezim adobe (zjevne si firma mysli ze kdyz udel...
- 11:5219. 10. 2012, 11:52 rozdíl historie 0 N Soubor:Chraneny rezim.jpg Bez shrnutí editace aktuální
18. 10. 2012
- 15:3818. 10. 2012, 15:38 rozdíl historie +27 HelpDesk:Reinstalace Bez shrnutí editace
- 15:3718. 10. 2012, 15:37 rozdíl historie +39 HelpDesk:Reinstalace Bez shrnutí editace
16. 10. 2012
- 07:4016. 10. 2012, 07:40 rozdíl historie +66 HelpDesk:Reinstalace Bez shrnutí editace
- 07:3516. 10. 2012, 07:35 rozdíl historie +73 HelpDesk:Thunderbird Bez shrnutí editace
- 07:2916. 10. 2012, 07:29 rozdíl historie +17 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 07:2716. 10. 2012, 07:27 rozdíl historie +426 N HelpDesk:Thunderbird Nová stránka: == le Thunderbird wiki == všechno o našem oblíbeném poštovním programu. Ruční nastavení poštovního profilu [[HelpDesk:Thunderbird obnova kontak...
- 07:1316. 10. 2012, 07:13 rozdíl historie +50 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 07:1016. 10. 2012, 07:10 rozdíl historie +26 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
15. 10. 2012
- 14:0615. 10. 2012, 14:06 rozdíl historie +66 HelpDesk:Profily Bez shrnutí editace
- 14:0415. 10. 2012, 14:04 rozdíl historie +327 HelpDesk:Reinstalace Bez shrnutí editace
- 13:5915. 10. 2012, 13:59 rozdíl historie +26 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 13:5815. 10. 2012, 13:58 rozdíl historie −36 HelpDesk:Reinstalace Bez shrnutí editace
- 13:5715. 10. 2012, 13:57 rozdíl historie +593 N HelpDesk:Reinstalace Nová stránka: == instalační know-how == Reinstalace == Výjimky reinstalace == http://support.zcu.cz/index.php/HelpDesk:Výjimky_reinstalace [[HelpDesk:Instalace katalogových PC v k...
- 13:5515. 10. 2012, 13:55 rozdíl historie +79 HelpDesk:Výjimky reinstalace Bez shrnutí editace
- 13:3915. 10. 2012, 13:39 rozdíl historie +97 HelpDesk:Profily Bez shrnutí editace
- 13:1915. 10. 2012, 13:19 rozdíl historie −181 Kategorie:Pracovní postupy Helps Bez shrnutí editace
- 13:1715. 10. 2012, 13:17 rozdíl historie +52 N HelpDesk:Profily Stránka HelpDesk:Profily přemístěna na stránku HelpDesk:Ruční postup obnovy profilu: restrukturalizace supportu
- 13:1715. 10. 2012, 13:17 rozdíl historie 0 m HelpDesk:Ruční postup obnovy profilu Stránka HelpDesk:Profily přemístěna na stránku HelpDesk:Ruční postup obnovy profilu: restrukturalizace supportu
2. 5. 2012
- 12:232. 5. 2012, 12:23 rozdíl historie −74 HelpDesk:Pracovní postupy Bez shrnutí editace
- 12:222. 5. 2012, 12:22 rozdíl historie +60 HelpDesk:Výjimky reinstalace Bez shrnutí editace
- 12:132. 5. 2012, 12:13 rozdíl historie +341 N HelpDesk:Výjimky reinstalace Nová stránka: Reinstalace je z vasi strany mozna, ale vzdy se prvni skontaktujte s uvedenou osobou. 1) Podatelna (pld - 2886) - UR106 a UR107 2) Knihovna (davydek - 2858) - zamestananecka PC (sk...
- 12:122. 5. 2012, 12:12 rozdíl historie +74 HelpDesk:Pracovní postupy Bez shrnutí editace
- 12:072. 5. 2012, 12:07 rozdíl historie +60 N HelpDesk:Vyjimky reinstalace Stránka HelpDesk:Vyjimky reinstalace přemístěna na stránku HelpDesk:Pracovní postupy/Vyjimky reinstalace aktuální
- 12:022. 5. 2012, 12:02 rozdíl historie +42 N HelpDesk:Helps-Pracovní Postupy/Vyjimky reinstalace Stránka HelpDesk:Helps-Pracovní Postupy/Vyjimky reinstalace přemístěna na stránku HelpDesk:Vyjimky reinstalace aktuální
29. 2. 2012
- 12:1629. 2. 2012, 12:16 rozdíl historie +655 N HelpDesk:Kontrola PINu u čipových karet Nová stránka: Pokud nějaký software hlásí chybu při zadávání PIN u zaměstnanecké karty, je potřeba tuto kartu zkontrolovat a případně hned odemknout.<br /><br /> 1. otevřít C:\Pro...