Spisová služba - old/Vytvoření a odeslání odpovědi
Z HelpDesk
Návod na vytvoření odpovědi na došlou písemnost a odeslání této odpovědi, vyřízení spisu.
- Rozklikněte příslušnou písemnost a z menu "Založit" vyberte "Odpověď na dokument".
- Zobrazí se formulář vytvořené odpovědi, kde lze změnit vše, co uznáte za vhodné (např. text pole "Věc"). Pokud doručená písemnost nebyla ve spisu, aplikace automaticky založí spis. Pro vytvoření odpovědi stačí kliknout na "Ulož a pokračuj".
- Na záložce "Elektronické dokumenty" přiložíte dokument, který se bude odesílat jako odpověď. Kliknete na tlačítko "Vložit".
- Zobrazí se okno "El.dokumentu", kde si pomocí tlačítka soubor "Browse", lze zobrazit hiearchii harddisku a najít soubor, který chcete do spisové služby vložit. Tlačítkem "Otevřít" vybraný soubor vyberete a poté tlačítkem "Uložit" ve formuláři "Vložení el. dokumentu" ho vložíte do spisové služby.
- Na záložce "Vypravení" je automaticky vložen odesílatel původní písemnosti, včetně způsobů vypravení. Pokud vypravení odpovídá tomu, jakým způsobem má zásilka odejít, lze pouze adresáta označit a zmáčknout tlačítko "Předat výpravně".
- Před vlastním vypravením můžete vytisknout obálku s adresou, vyberete tisk (označeno na předchozím kroku červeně), typ obálky, a vytisknete obálku tlačítkem "Tiskni".
- Pokud nemáte v nastavení upřesněnou výpravnu, budete ji muset vybrat. Ve chvíli, kdy použijete tlačítko "Předat", stav vypraveni se změní na "Předáno k vypravení".
- Pro vyřízení spisu stačí v jeho detailu kliknout na menu "Úpravy" a poté na tlačítko "Vyřízení".
- Písemnost dostane po vybrání způsobu vyřízení "Uložit" přejde na statut "Vyřízeno".