Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

Od 27.7. 2022 změna ceny za výrobu JIS+PK karet. Cena pro studenty je 300 Kč, pro zaměstnance je 200 Kč.

INFO: HROMADNÉ VÝDEJE JIS KARET PRO PRVNÍ ROČNÍKY


Výpadky provozu

  • Výpadek provozu spojení Portál - GAPPS
    13.9.2022 Došlo k výpadku komunikace mezi Portálem a Google APPS. Z tohoto důvodu nelze zakládat přes portál nové kurzy v GAPPS. Problém byl již odpoledne vyřešen, napojení je plně funkční.
  • Velká letní odstávka systémů 16. 8. - 21. 8. 2022
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora č. 2K/2021 ve dnech 16. – 21. srpna 2022. Letošní odstávka bude zaměřena na úpravu počítačové sítě, IsKam, upgradu linuxových serverů a dále pak vypnutí Orion7 a starého systému McAfee apollon.zcu.cz (epo.zcu.cz). Během odstávky by měla být zachována funkčnost telefonie a spisové služby. Mohou nastat drobné výpadky služeb, a proto prosíme o trpělivost.
  • Odstávka databází 20.7. - 21.7. 2022
    Dne 20. 7. 2022 od 18h do 21. 7. 2022 do 6h bude probíhat odstávka několika databázových systémů. Dotkne se to především

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivStrip-STADY-2022-03-CloudNaZCU.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Termíny profylaxí na rok 2022

  • 18. března od 18:00 hod. – 21. března 2022 do 6:00 hod.
  • 16. srpna od 6:00 hod. – 21. srpna 2022 do 24:00 hod.
  • 14. října od 18:00 hod. – 17. října 2022 do 6:00 hod.


Civenka


Provozní doba

  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 2746/20, UI205

Výdej karet probíhá probíhá nadále v místnosti UI203 8:00-14:00, od 14:00 na HelpDesku! Kontrola stavu Jis karty viz jis.zcu.cz

Provozní doba Helpdesku - Bory 7.00–20.00.




  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 153/1, JJ108

Provozní doba 8.00–13.00

!! 3.-7.10. z provozních důvodů pracoviště uzavřeno !!




V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad










</div>

Přečtěte si

  • Syncovery
    Syncovery je zálohovací program určený pro počítače a notebooky. Na stránce naleznete instalační balíček včetně doporučené konfigurace.
  • Připojení mobilních zařízení/Jak se připojit/Windows 10 Mobile
    Tento návod slouží k připojení k síti eduroam s telefony Windows 10 Mobile. Návod je vytvořen na telefonu Microsoft Lumia 550, ale nastavení je pro jiné telefony s tímto operačním systémem totožné.
  • Ikey3000 - Linux
    Čipové karty a tokeny ikey3000 jsou pro Linux podporovány pomocí proprietárních ovladačů sestavených pouze pro 32bit platformu x86. Uvedený návod je pro distribuci debian.
  • OpenCMS/Moduly
    Jak vytvořit aktualitu v OpenCMS.
  • Mutt
    Mutt je emailový konzolový klient. Jde o podobnou záležitost jako je Alpine (pine), ale s jinou filosofií ovládání a vysokou mírou možností konfigurace. Tento klient není přímo podporován CIVem, ale vzhledem ke znalostem zde uvádíme jeho základní konfiguraci. Jeho velkou výhodou je používání regulárních výrazů při vyhledávání a dalších hromadných operací s emaily. V současnosti nevyřešeným problémem je šifrování a podepisování emailů certifikátem uloženým na zaměstnaneckých JIS kartách, to je ale způsobeno chybou v cizí knihovně, která emaily nedokáže podepsat.

Citováno z „http://support.zcu.cz/index.php?title=Hlavn%C3%AD_strana&oldid=59780
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje