Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Návod na objednávku jídel v Menze
    Provoz menzy byl omezen. Nyní je možné si pouze objednat jídlo a vzít si ho s sebou. Návod jak na to naleznete v tomto článku nebo je k dispozici v podobě PDF.
  • Doporučené technologie pro vzdálenou práci
    V případě potřeby práce z domova či omezení osobních kontaktů mají všichni zaměstnanci a studenti ZČU k dispozici služby určené pro vzdálenou práci, spolupráci týmů a předávání dat. Následuje konkrétní popis doporučených technologií. AKTUALIZOVÁNO 26.3.2020.
  • Ukončení podpory Orion7
    Info red.png
    Od 1. 1. 2022 přestává CIV podporovat Orion7
    Informace k ukončení podpory Orion7 a přechodu na OrionX naleznete na stránce Přechod na OrionX.

Výpadky provozu

  • Profylaxe - 27. 1. 2021
    Ve středu 27. 1. 2020 od 20 hodin bude probíhat profylaxe. Během profylaxe se budou restartovat virtualní servery a databázové servery z důvodu závažné chyby v AFS klientech. Při této příležitosti také proběhne aktualizace datábaze Oracle. V době odstávky nebudou dostupné všechny služby, které jsou na těchto zdrojích závislé. Počítačová síť by měla běžet bez výpadku. Profylaxe skončí nejpozději 28. 1. v 5:00.
  • Výpadek webových služeb
    14. 1. 2021: Momentálně evidujeme výpadek několika webových služeb. Na opravě pracujeme. Děkujeme za trpělivost. UPDATE: Dnes 15.1.2020 ve 3h rano naši specialisté závadu odstranili. Pokud používáte unixového lokálního klienta AFS ve verzi 1.8.x je potřeba ho updatovat na verzi 1.8.7 nebo starší s vhodnou opravou (např. v Debian 1.8.6-5), aby správně fungoval. Pakliže používáte starší verze 1.6.x, tak by měl stačit restart klienta.
  • Výpadek síťové konektivity kolej Borská 53 A4
    Dnes 8.1.2021 v 10:30 došlo k výpadku napájení na koleji (zaměstnaneckých bytech) Borská 53 A4. Výpadek zahrnuje drátovou konektivitu na všech pokojích koleje, bezdrátovou síť, kanceláře, vrátnice i JIS snímač na vstupu do budovy. Celou záležitost řeší údržba budov ZČU.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
7:00 - 20:00

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
Z provozních důvodů je standardní otevírací doba zkrácena na:
8:00 - 13:00


V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad












Přečtěte si

  • Multicash
    = Sitova instalace Multicash =
  • Připojení mobilních zařízení/Jak se připojit/Mac OS Mountain Lion
    Tento text popisuje postup a nastavení připojení do bezdrátové sítě eduroam z operačního systému Mac OS X - Mountain Lion.
  • OpenCMS/Moduly
    Jak vytvořit aktualitu v OpenCMS.
  • OpenCMS/Přístupová práva
    Nastavení přístupových práv v OpenCMS.
  • Základy vzdáleného přístupu
    Snad každý se už setkal s tím, že potřebuje přistupovat k univerzitním službám i mimo univerzitní síť. Ať už ze svého počítače doma, notebooku na cestách nebo dokonce z cizích počítačů v internetových kavárnách nebo na letištích. Potřeba vzdáleného přístupu je pochopitelná a na ZČU je proto také patřičně podporována. Na této stránce jsou shromážděny informace, které byste měli znát předtím než se do vzdáleného přístupu pustíte.
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje