Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky


Výpadky provozu

  • Odstávka e-spis
    Ve čtvrtek dne 1.11.2018 od 13:00 bude nedostupný systém spisové služby e-spis z důvodu nutné programové údržby.
  • Podzimní profylaxe 2018
    Vážení kolegové, připomínáme, že dle pokynu rektora se od 12. října 18:00 do 15. října 6:00 uskuteční podzimní odstávka informačních systémů ZČU. Během této profylaxe bude v rámci instalace nových síťových zařízení proveden upgrade připojení budov NTC (Vědeckotechnický park), RICE a NTIS na rychlost 100 Gb/s. V důsledku nutnosti přepojení celé síťové infrastruktury může dojít k výpadkům služeb v uvedených budovách.
  • Přerušení dodávky elektřiny 28. a 29. 8. 2018
    Ve dnech 28.8. 2018 a 29.8. 2018 od 7:30 hod. do 17:30 hod. dojde k vypnutí elektřiny v objektech PC, RS, RJ, SD, SP.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0054.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka

Provozní doba

Aktuální pracovní doba HelpDesku Bory je 7:00-20:00. Pokud jste nestihli vyzvednout svojí Jis kartu v době hromadného výdeje, můžete si ji vyzvednout na HelpDesku Bory.


Provoz: pondělí-pátek

  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205) 7:00 - 20:00.


  • Pracoviště HelpDesk Jungmannova ulice 1/153 (JJ 108) 7:00 - 15:00.

V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad

Přečtěte si

  • Datová úložiště
    Potřebujete uložit soubory, dokumenty či jiná data? Nevíte kam s nimi? Tento rozcestník vám poskytne přehled o možnostech uložení dat ve výpočetním prostředí ZČU.
  • Připojení mobilních zařízení/Jak se připojit/Mac OS Leopard
    Tento text popisuje postup a nastavení připojení do bezdrátové sítě eduroam z operačního systému Mac OS X - Leopard.
  • AFS/Windows klient
    Jak správně nainstalovat a pracovat s AFS klientem pro MS Windows.
  • Alpine (pine)
    Základním programem pro práci s elektronickou poštou v prostředí Orion je také program Alpine (pine). V jeho standardní konfiguraci je nastaven vzdálený poštovní server imap.zcu.cz. To znamená, že alpine nepracuje s poštovními složkami uloženými lokálně (na souborovém systému AFS), ale přistupuje k nim vzdáleně na poštovní server.
  • Import certifikátu v MS Outlook
    Pokud má být e-mailový klient schopen ověřit elektronický podpis, musí mít ve svém úložišti uložen certifikát certifikační autority. Tímto krokem bezpečnou cestou získáte certifikát CA a potvrdíte důvěryhodnost dané CA.
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje