Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Omezení otevírací doby Helpdesku CIV
    Vážení uživatelé, od 25.5.2020 se prodlužuje pracovní doba HelpDesku CIV Bory pro osobní návštěvu do 17:00. HelpDesk v Jungmannově ulici je i nadále uzavřen. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz.
  • Varování NÚKIB - vysoká hrozba kybernetických útoků
    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) dnes (16.4.2020) vydal varování před kybernetickými útoky, které v tuto chvíli již probíhají nebo budou pravděpodobně až velmi pravděpodobně probíhat v následujících dnech (zdroj). Vzhledem k situaci, kdy značná část zaměstnanců pracuje z domova na svých počítačích, které nejsou ve správě CIV, máme omezené možnosti, jak vás, uživatele, a vaše zařízení centrálně ochránit a musíme se tak spolehnout na vás. Útok by měl být veden spear phishingovou kampaní. Jedná se o phishing, jak ho znáte, jen může být lépe cílen a být velmi věrohodný. Žádáme, abyste u podezřele vypadajících zpráv neotvírali přílohy a případně nám celou zprávu dle návodu odeslali k posouzení. WEBnet Incident Response Team
  • Rozšíření podpory bezkontaktní výuky v IS/STAG
    Vážené kolegyně, kolegové, tato informace je směřována na všechny vyučující, kteří jsou pro LS 2019/2020 v IS/STAG vedeni jako vyučující předmětů nebo rozvrhových akcí. Prosím, předejte ho případně všem na ZČU, kterým se informace mohou hodit. Vývojáři IS/STAG pro vás v posledních dnech rozšířili podporu bezkontaktní výuky ve STAGu na následující nástroje =>

Výpadky provozu

  • První letní odstávka systémů - 17. - 20.7. 2020
    Každoročně CIV provádí velkou letní odstávku systémů. Vzhledem k letošnímu průběhu akademického roku nedojde k celotýdení odstávce, ale místo toho budou tři víkendové odstávky. První bude o víkendu od 16h 17.7. do 6h 20.7. Během této odstavky se bude upgradovat databáze Oracle, na které běží systém Magion. Vzhledem k tomu nebude v tomto čase zaručen chod tohoto informačního systému.
  • Profylaxe - 15. 7. 2020
    Ve středu 15. 7. 2020 od 20 hodin bude probíhat profylaxe. Během profylaxe bude probíhat přechod na nový webový SSO autentizační systém (Shibboleth 4) u portálu a všech dosavadních služeb napojených na federaci eduID.cz. Jedná se zejména o tyto služby: portál, office365, gapps, el. schvalování objednávek a faktur, el. informační zdroje knihovny, ezak. Po dobu přechodu budou uvedené systémy nefunkční.
  • Výpadek firewallu
    Dnes 29.5.2020 došlo v 9:30 k výpadku centrálního firewallu. Zařízení jsme restartovali a v 9:45 byla veškerá síťová konektivita obnovena. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba

Od 11.3.2020 je do odvolání dočasně uzavřen Helpdesk Jungmannova.

Pracovni doba do 31.7.2020 7:00-17:00


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
07:00 - 17:00

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
dočasně uzavřeno

V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad








Přečtěte si

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje