Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Ukončení podpory Orion7
    Info red.png
    Od 1. 1. 2022 přestává CIV podporovat Orion7
    Informace k ukončení podpory Orion7 a přechodu na OrionX naleznete na stránce Přechod na OrionX.
  • Šestá cvičná phishingová kampaň je za námi
    Phishingator odeslal další cvičný phishingový e-mail. Tentokrát cílený na dobrovolně zapojené zaměstnance a studenty, na souhrnné výsledky se můžete podívat zde: Phishingator - výsledky kampaní. Rozesílání těchto cvičných phishingových e-mailů má za cíl zvýšit vaši odolnost proti phishingovým útokům, kterým nezřídka naši uživatelé čelí. Přihlaste se i vy dle návodu Phishingator – Návod pro uživatele - je to snadné, nic vám nehrozí, dozvíte se, zda jste schopni tomuto rozšířenému útoku úspěšně čelit, a také si potrénujete, na co si musíte u e-mailové komunikace dávat pozor.
  • Upgrade Windows
    Studenti fakult využívajících MS EES (FAV, FEL, FST, FDU a FPE) mohou získat zdarma upgrade Windows na jejich soukromá zařízení.

Výpadky provozu

  • Odstávka systémů 10. 11. 2021
    Dne 10. 11. 2021 od 20h do 5h následujícího dne bude probíhat bezpečnostní update databází Oracle a přesun systému Alfresco (doc.zcu.cz) na nový server. Z toho důvodu budou tyto systémy po dobu odstávky nedostupné.
  • Podzimní profylaxe 15. - 18. října
    Ve dnech 15. 10. od 18h až do 6h 18. 10. 2021 bude probíhat profylaxe. Během profylaxe dojde k úpravě kolejní sítě. Vzhledem k tomu může docházet k výpadkům síťové konektivity. Dále se bude pracovat na databázích (STAG, Magion, knihovna, ...), dojde k upgradu Moodle. Zárověň dojde k preventivnímu vypnutí několika služeb, kdy mohou být dotčeny i další systémy. Proto behěm odstávky negarantujeme funkčnost ani ostatních našich systémů. EDIT: Během profylaxe dojde ještě k upgradu serveru, který obsluhuje telefonní služby. Může proto dojít i k výpadkům telefonie.
  • Velká letní odstávka systémů 17. 8. - 22. 8. 2021
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora č. 1K/2021 ve dnech 17. – 22. srpna 2021. Letošní odstávka bude zaměřena na úpravu počítačové sítě, upgradu linuxových serverů, systému Alfresco (doc.zcu.cz) a několika interních systémů CIV. Během odstávky by měla být zachována funkčnost telefonie, spisové služby a ISKaMu. Mohou nastat drobné výpadky služeb, a proto prosíme o trpělivost.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205

7:00 - ⁠20:00

Nadále je možné vyzvednout Vaši Jis kartu na HelpDesku Bory.


  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108

Pracoviště bude od 6.12. do 10.12. z provozních důvodů uzavřeno.


V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad














Přečtěte si

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje