Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • E-maily s nebezpečnou přílohou
    Uživatelé ZČU se opět stali adresáty e-mailu s nebezpečnou přílohou. Příloha se otevírá ve Wordu a obsahuje nebezpečné makro. V textu e-mailu je informace, že po seznámení se s dokumenty za rok 2019 byla nalezena neprovedená platba za žádost vč. čísla a částky. E-mail je psaný česky s minimem chyb. Doporučujeme neotevírat přílohu a na e-mail nereagovat. Bezpečnostní skupina WIRT.
  • Ukončení podpory MS Windows 7
    Microsoft ukončil ke 14.1.2020 podporu operačního systému Windows 7. Z tohoto důvodu budeme nuceni postupně ukončit podporu Windows 7 ze strany CIV. Strategie do dalšího období je následující:
  • Nákup mobilních telefonů v roce 2020
    Od nového roku 2020 se mění způsob nakupování mobilních telefonů. Postup je následující:

Výpadky provozu

  • Výpadek elektronické pošty
    Dnes 30.10.2019 došlo ve 12:15 k havárii diskového pole, což způsobilo výpadek systému univerzitní elektronické pošty. Abychom minimalizovali následky nedostupnosti služby, v čase 15:00 jsme systém elektronické pošty spustili z poslední noční zálohy. Pošta nyní funguje, ale ve vašich složkách chybí e-maily doručované od dnešní půlnoci do okamžiku výpadku - tedy od 30.10. 00:00 do 30.10. 12:15. Data z havarovaného diskového pole se snažíme zachránit a pokud se to podaří, budou vám automaticky doplněna. O vývoji situace vás budeme dále informovat. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
  • Podzimní odstávka informačních systémů 2019
    Od pátku 11.10. 18:00 do pondělí 14.10. 6:00 probíhá podzimní odstávka sítě a ICT služeb. Hlavním cílem je upgrade síťové infrastruktury. Ve zbývajícím čase proběhne upgrade služebních serverů. V průběhu prací je třeba počítat s nedostupností některých služeb.
  • Velká letní odstávka informačních systémů 2019
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora ve dnech 13. – 15. srpna 2019. Letos bude jádrem letní profylaxe zásadní změna počítačové sítě (přechod na novou technologii segmentace síťového provozu), proto je potřeba počítat se zásadním omezením služeb počítačové sítě.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka

Provozní doba

Provoz: pondělí-pátek


  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205) 7:00 - 20:00.


  • Pracoviště HelpDesk Jungmannova ulice 1/153 (JJ 108) 7:00 - 15:00.



Z provozních důvodů dnes 13.02. pracoviště v Jungmannově ul. otevřeno pouze do 14:00


V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad

Přečtěte si

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje