Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Helpdesk CIV Jungmannova uzavřen do 2. 10. 2020
    Z personálních důvodů zůstane Helpdesk CIV v Jungmannové ulici uzavřen až do ukončené hromadného výdeje JIS karet. Tj. do 2. 10. 2020 (včetně). Pokud potřebujete kontaktovat Helpdesk, tak využijte pracoviště Helpdesku na Borech (Cesta na CIV). Můžete využít i telefonní spojení 377 63 8888 nebo email operator@service.zcu.cz. Děkujeme za pochopení.
  • Čtvrtá cvičná phishingová kampaň je za námi
    Phishingator po delší odmlce odeslal čtvrtý cvičný phishingový e-mail všem do té doby přihlášeným dobrovolníkům. Jak kampaň dopadla můžete vidět na stránce s výsledky. Rozesílání těchto cvičných phishingových e-mailů má za cíl zvýšit vaši odolnost proti phishingovým útokům, kterým nezřídka naši uživatelé čelí. Přihlaste se i vy dle návodu zde - je to snadné, nic vám nehrozí, dozvíte se, zda jste schopni tomuto rozšířenému útoku úspěšně čelit, a také si potrénujete, na co si musíte u e-mailové komunikace dávat pozor.
  • Hromadné výdeje pro první ročníky
    Vážení nově nastupující studenti, od pondělí 14.9.2020 začínají hromadné výdeje karet pro všechny studenty prvních ročníků (včetně navazujících studentů).

Výpadky provozu

  • Odstávka sítě koleje Klatovská 200, Borská 53 A1, Baarova 36
    Dne 20.10.2020 od 14:00 do 20:00 dojde k výpadku sítě na koleji Klatovská 200. Dne 21.10.2020 od 14:00 do 22:00 dojde k výpadku sítě na koleji Borská 53 A1. Dne 22.10.2020 od 8:30 do 19:30 dojde k výpadku sítě na koleji Baarova 36. Výpadky zahrnují drátovou konektivitu na všech pokojích zmíněných kolejí, bezdrátovou síť, kaceláře a vrátnice. Výpadkem mohou být postiženy i další budovy kolejí. Důvodem výpadku je upgrade konektivity kolejí.
  • Odstávka systémů - 16. - 19.10. 2020
    O víkendu 16.10. od 16h do 6h 19.10. 2020 bude probíhat odstávka systémů. Odstávka se bude týkat především počítačové sítě. Z tohoto důvodu budou mít výpadky prakticky všechny systémy, které nemůžeme vyloučit po celou dobu odstávky.
  • Odstávka sítě koleje Bolevecká L1 a L2
    Dne 9.10.2020 od 9:00 do 20:00 dojde k výpadku sítě na kolejích Bolevecká L1 a L2. Výpadek zahrnuje drátovou konektivitu na všech pokojích obou kolejí a bezdrátovou síť. Provoz vrátnice a kanceláře vedoucí koleje nebude dotčen. Důvodem výpadku je upgrade konektivity kolejí.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba

' Jis kartu lze nadále vyzvedávat na HelpDesku Bory(místnost UI205).



Pracovní doba HelpDesku Bory bude od 26.10.2020 7:00-17:00.


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
07:00 - 17:00

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
Pracoviště otevřeno od 5.10.2020. Provozní doba 8:00-13:00


V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad








Přečtěte si

  • Google Drive/Nastavení synchronizace na disk v systému Windows
    ==Nastavení synchronizace na disk v systému Windows==
  • Přihlášení ke službám ZČU v Safari
    Tato stránka popisuje nastavení systému Mac OS X pro bezproblémové využívání služeb v prohlížeči Safari.
  • Mutt
    Mutt je emailový konzolový klient. Jde o podobnou záležitost jako je Alpine (pine), ale s jinou filosofií ovládání a vysokou mírou možností konfigurace. Tento klient není přímo podporován CIVem, ale vzhledem ke znalostem zde uvádíme jeho základní konfiguraci. Jeho velkou výhodou je používání regulárních výrazů při vyhledávání a dalších hromadných operací s emaily. V současnosti nevyřešeným problémem je šifrování a podepisování emailů certifikátem uloženým na zaměstnaneckých JIS kartách, to je ale způsobeno chybou v cizí knihovně, která emaily nedokáže podepsat.
  • Spisová služba/Vypravení dokumentu
    Návod na vypravení dokumentu
  • Čtení zprávy v MS Outlook
    Pokud obdržíte elektronicky podepsanou zprávu, Outlook Express vás na místo zobrazení zprávy, upozorní na elektronický podpis podobně jako na následujícím obrázku.
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje