IT na cestách

Z HelpDesk
Verze z 2. 5. 2012, 14:33, kterou vytvořil Beowulf (diskuse | příspěvky) (Nová stránka: =Víte že?= == Můžete si nastavit změnu hesla po telefonu!== Služba je určena pro uživatele, kteří pobývají dlouhodobě mimo univerzitu a nemohou se dostavit osobně. Ke ...)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Víte že?

Můžete si nastavit změnu hesla po telefonu!

Služba je určena pro uživatele, kteří pobývají dlouhodobě mimo univerzitu a nemohou se dostavit osobně.

Ke změně hesla je potřeba:

  1. mít předem nastaven souhlas s touto službou a vyplněno telefonní číslo pro zpětné volání - nastavuje se na stránkách portálu v sekci (horní lišta vpravo), Souhlas se změnou Orion hesla na dálku (levé menu uprostřed)
  2. znát své rodné číslo a číslo JIS karty
  3. zavolat HelpDesk CIV: +420 377 638 888

Operátor následovně:

  1. zavolá na Vámi zadané číslo
  2. ověří Vaši totožnost kontrolou vybraných číslic z rodného čísla a čísla JIS karty
  3. nastaví nové heslo

Služba musí být předem povolena, jinak nebude požadavek na změnu hesla akceptován!

Můžete se přihlásit k síti Eduroam!

Rozcestník pokrytí ve světě: http://www.eduroam.org/

  • Návody na připojení různých zařízení najdete na www.eduroam.zcu.cz.
  • Pamatujte hlavně na to, že kdekoliv mimo ZČU musíte za svůj orion login dát doménu @zcu.cz. Je to z toho důvodu, aby jste se ověřili jako návštěvník ze spřátelené organizace.

Můžete se dostat k dokumentům pomocí VPN

Prostřednictvím služby VPN Orion získáte přístup do vnitřní sítě ZČU.

  • Uživatel programem Cisco VPN Client nebo Cisco AnyConnect Secure Mobility Client vytvoří bezpečné šifrované spojení mezi svým počítačem a VPN koncentrátorem umístěným v sítí WEBnet.
  • Uživateli je dynamicky přidělena IP adresa z rozsahu 147.228.233.0/24. Při použití Cisco AnyConnect Secure Mobility klienta je navíc uživateli dynamicky přidělena IPv6 adresa z rozsahu 2001:718:1801:1233::/52.
  • Pro ověření uživatele je použito stejné uživatelské jméno a heslo, jaké má v distribuovaném prostředí ZČU Orion.



HelpDesk CIV.