Hlavní strana

Z HelpDesk

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 20
301 00 Plzeň
7.00–20.00
(pondělí–pátek)
  • Od 9. 9. do 27. 9. probíhá hromadný výdej JIS karet pro první ročníky v UI203 od 9.00 do 16.30.
  • Od 30. 9. bude možnost kartu vyzvednout v čase od 8 do 15 hod. v místnosti UI203, po 15. hod pak na HelpDesku.
HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.00–14.00
(pondělí–pátek)

  • změna provozní doby: od 23. 9. do 27. 9. 2024 bude z provozních důvodů pracoviště zavřeno!
  • Od pondělí 30. 9. bude pracoviště otevřeno.


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Pokud máte požadavky, jako je žádost o přístupová oprávnění, žádost o změnu\úpravu nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty, napište prosím pro jednoznačnou identifikaci přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy