Odpověď od RT systému
Z HelpDesk
Request Tracker (RT) při založení nové žadosti (request) vždy pošle žadateli (requestor) automatickou odpověď, čímž mu dává najevo, že požadavek byl do systému vložen. V odpovědi je také uvedeno číslo, pod kterým je žádost evidována včetně odkazu, kde se lze podívat na vývoj řešení problému. Automatická odpověď na žádost o registraci může vypadat následovně:
Subject: AutoReply: Pozadavek k registraci stroje [zcu.cz #23549] (hostmaster) Pekny den, Greetings, Vase zprava ohledne Your message regarding "Pozadavek k registraci stroje", byla dorucena (viz dale). was delivered. Please do not reply Neodpovidejte prosim na tuto zpravu. to this message. Vasi zprave bylo prideleno cislo: Your message was assigned the number: [zcu.cz #23549]. Prosime vlozte tento retezec Please include the string: [zcu.cz #23549] v pripade budouci korespondce in the subject line of all do subjektu zpravy. future correspondence. Dekujeme Thank you, hostmaster@service.zcu.cz ------------------------------------------------------------------------- Nasleduji vysledky poslane z formulare. Byly poslany: (klokotkalel@kiv.zcu.cz), Monday, January 19, 2004 -- 09:52:24 ---------------------------------------------------------- KATEDRA: KIV FAKULTA: FAV MISTNOST: UL401 SEGMENT: 63 HW_ADDRESS: 00deadbeef01 OPERACNI_SYSTEM: Linux MACHINE_TYPE: PC ----------------------------------------------------------