Hlavní strana

Z HelpDesk
Verze z 7. 10. 2024, 11:36, kterou vytvořil Pld (diskuse | příspěvky) (smazání informace o Hromadném výdeji 2024)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 20
301 00 Plzeň
7.00–20.00
(pondělí–pátek)
  • Od 30. 9. je možnost si JIS kartu vyzvednout v místnosti UI205.
HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.30–14.00
(pondělí–pátek)
18. 11. – 22. 11. 2024
pondělí UZAVŘENO
úterý 8.30–12.00
středa UZAVŘENO
čtvrtek UZAVŘENO
pátek UZAVŘENO


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete napsat obecné dotazy nebo připomínky k obsahu tohoto webu, nahlásit závady na vašem počítači nebo potíže se softwarem, který je v naší správě. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek na HelpDesku, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz, v další komunikaci pak pokračujte z e-mailu, který jste uvedli ve formuláři.

Tento formulář není vhodný pro žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu nebo nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty. V takovém případě napište prosím přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz .


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy