Aktuality:Provozní doba z důvodu výměny oken - Helpdesk Bory

Z HelpDesk
Verze z 8. 12. 2020, 17:11, kterou vytvořil Jirvit (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „Vážení uživatelé, '''v pátek 11.12.2020 z důvodu řemeslných úprav v prostorách Helpdesku na Borech (Univerzitní 20, kancelář UI205), bude v …“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Vážení uživatelé,

v pátek 11.12.2020 z důvodu řemeslných úprav v prostorách Helpdesku na Borech (Univerzitní 20, kancelář UI205), bude v tento den pracoviště nedostupné.

K dispozici Vám samozřejmě budeme telefonicky v rozmezí 07:00 - 20:00 a pomocí emailové komunikace. Můžete také navštívit pracoviště Helpdesku v Jungmannově ulici, kde bude zřízen náhradní provoz v rozmezí 07:00 - 20:00.

Protože výdej jis karet je možný pouze na pracovišti Helpdesk - Bory, nebude to v tento den možné.

Práce budou probíhat do neděle 13.12.2020, v případě, že by ještě v pondělí ráno došlo k nečekaným komplikacím s plnohodnotným provozem na Borech, budeme Vás neprodleně informovat na stránkách supportu. Věříme ale, že vše proběhne podle plánu, a budeme se na Vás opět těšit.

Kontaktní informace na nás najdete zde: https://support.zcu.cz/index.php/Kategorie:HelpDesk#Provozn.C3.AD_doba


Děkujeme za pochopení,

Váš tým uživatelské podpory.