Kategorie:HelpDesk

Z Support
Přejít na: navigace, hledání
Milujeme Vás a pomáháme Vám
HelpDesk CIV je tady jen proto, aby pomáhal vám, studentům a zaměstnancům ZČU. Kromě přístupu k dokumentaci potřebuje uživatel mít možnost elektronicky či osobně požádat o radu či pomoc. V řadě případů kromě rady potřebuje vyřešit konkrétní svízelnou situaci (zapomenutí hesla, ztráta důležitých dat). Přesně k tomu slouží HelpDesk CIV.

Obsah

Základní informace

HelpDesk CIV tvoří pracoviště HelpDesku v lokalitách UI, JJ a CD, studentská služba HELPS, systém RT a informační server support.zcu.cz. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou:

Jak HelpDesk kontaktovat?

Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, aby své dotazy a připomínky posílali pouze ze své školní poštovní adresy (tedy z adresy končící students.zcu.cz), aby byl zřejmý jejich studijní poměr k ZČU.

Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno. Bohužel na tomto místě musíme připomenout i dodržování základních pravidel slušnosti, na což se často zapomíná.


Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba

HROMADNÝ VÝDEJ JIS KARET se koná od 14.09 do 02.10.2020, místnost UI203, 9:00-16:30. Roušku s sebou, děkujeme. Máte kartu ve stavu připravena, pak si pro ni přijďte do konce tohoto týdne a nestůjte tak v pondělí 21.9. zbytečně ve frontě.



Pracovní doba od 7.9. do 18.9.2020 7:00-18:00


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
07:00 - 18:00

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
Pracoviště bude po dobu hromadných výdejů od 14.9. do 02.10.2020 dočasně uzavřeno.


V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad


Podkategorie

V této kategorii je pouze následující podkategorie.

F

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje