Expirace konta

Z HelpDesk

Vaše Orion konto je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno. Zazálohujte si a případně smažte svá data, po zablokování konta už k nim nebudete mít přístup:

  1. Zazálohujte si data na svém domácím adresáři na AFS a data vymažte. Disk je obvykle mapován ve Windows jako H:, na eryxu a jiných linuxových serverech je dostupný jako /users/<x>/<login>.
  2. Zrušte si své osobní stránky (obsah adresáře public ve svém domácím adresáři), po zablokování konta stejně nebudou dostupné.
  3. Zazálohujte si a vymažte obsah své poštovní schránky (pomocí https://webmail.zcu.cz nebo celé složky zpráv na https://mail.zcu.cz/moje-slozky).
  4. Zrušte si případné přesměrování pošty na https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.
  5. Pokud jste žádal nebo spravoval AFS nebo webový projekt, zajistěte jeho zrušení nebo předání správy jinému uživateli. Konkrétní požadavek na zrušení nebo změnu vlastníka projektu zašlete na HelpDesk CIV.

Definitivní smazání zablokovaného konta proběhne cca za půl roku v rámci pravidelné údržby. V případě, že do této doby obnovíte svůj vztah k ZČU, bude Vám konto opět zpřístupněno včetně všech dat.

Pokud konto potřebujete nyní nadále používat, postupujte podle následujících pokynů:

  • jsem student a mám aktuálně platné studium - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
  • jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
  • jsem externista nebo externí firma - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta.
  • jedná se o speciální servisní konto - kontaktujte pracovníky CIV-LPS pro prodloužení platnosti tohoto konta.

V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte HelpDesk CIV.