HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Fronta Helps

Z HelpDesk
< HelpDesk:Pracovní postupy‎ | Průvodci/Síť
Verze z 12. 4. 2007, 19:03, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (založení článku)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Zeptejte se na místnost, jméno stěžovatele, IP adresu postiženého počítače a co nejlépe si nechte popsat chybovou hlášku, jestliže to nějakou hlásí. Ukončete rozhovor a zapište požadavek do fronty Helps.

  1. Jestliže jste se sem dostali odsud, pak do mailu napište, že se jedná o Síťový problém č. 1 a připojte zjištěné údaje.
  2. Jestliže jste se sem dostali odsud, pak do mailu napište, že se jedná o Síťový problém č. 2 a připojte zjištěné údaje.
  3. Jestliže jste se sem dostali odsud, pak do mailu napište, že se jedná o Síťový problém č. 3 a připojte zjištěné údaje.
  4. Jestliže jste se sem dostali odsud, pak do mailu napište, že se jedná o Síťový problém č. 4 a připojte zjištěné údaje.
  5. Jestliže jste se sem dostali odsud, pak do mailu napište, že se jedná o Síťový problém č. 5 a připojte zjištěné údaje.
  6. Jestliže jste se sem dostali odsud, pak do mailu napište, že se jedná o Síťový problém č. 6 a připojte zjištěné údaje.