HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Kontrola kabelu

Z Support
< HelpDesk:Pracovní postupy | Průvodci/Síť
Verze z 11:39, 13 duben 2007; Phanousk (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Počítač mezi blokovanými nebyl. Není náhodou odpojený síťový kabel?

  • Požádejte uživatele o kontrolu zapojení síťového kabelu.

Pozná se to tak, že je zastrčený do síťové karty a ta karta u toho zastrčeného konektoru bliká nebo svítí. Většinou zeleně nebo žlutě. Jestliže nebliká nebo nesvítí, je kabel zapojený špatně.

Je kabel správně zapojený?

  • Ano — Pamatujte si číslo 7.
  • Ne


← Zpět

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje