Hlavní strana

Z HelpDesk
Verze z 2. 10. 2023, 14:21, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (zakomentovani uzavreni HD do 2.10 ... probehlo)

Jak kontaktovat HelpDesk

  • Provozní doba
    (pondělí - pátek)
    HelpDesk Bory UI205
    7:00 - 20:00.


Hromadný výdej karet 11.09.-29.9.2023. Místnost UI203, 9:00-16:30.

Od 2.10. bude výdej probíhat nadále v místnosti UI203 8:00-15:00. Po 15 hodině pak na HelpDesku Bory.


  • HelpDesk - Jungmannova
Jungmannova 153/1, JJ108
Provozní doba:
  • 8.00–14.00


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Jestliže váš problém nesouvisí s přeplněním quoty v e-mailu, nebo s nemožností se přihlásit do prostředí Orion, použijte prosím svoji univerzitní e-mailovou adresu.

Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT; tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy