Seznam přesměrování
Z HelpDesk
Níže zobrazuji nejvýše 50 výsledků v rozsahu #71–#120.
- Monitorovací systém učeben IC → LPS:Monitorovací systém učeben IC
- Mozilla Thunderbird → E-mail/Mozilla Thunderbird
- Nainstalovat hxtool na webkdc server → LPS:Nainstalovat hxtool na webkdc server
- Nakup NB a PC → Nákup NB a PC
- Nastavení TB → Nastavení Thunderbird 24
- Nastavení a používání IPSec klienta Cisco VPN Client (Debian Linux) - PKI → VPN/IPSec/Debian PKI
- Nastavení a používání IPSec klienta Cisco VPN Client (Windows 2000/XP) - PKI → VPN/IPSec/Win PKI
- Novinky/Varování: Obdoba předchozí škodlivé pošty „Přeposílám Vám omylem zaslané smlouvy a doklady“ → Aktuality:Novinky/Varování: Obdoba předchozí škodlivé pošty „Přeposílám Vám omylem zaslané smlouvy a doklady“
- Novinky:Plánované výpadky konektivity do CESNETu → Aktuality:Plánované výpadky konektivity do CESNETu
- Novinky ze support.zcu.cz → Novinky z helpdesk.zcu.cz
- Nákup NB a PC → Nákup ICT
- Nápověda pro wiky → Nápověda pro wiki
- Návody/Připojení do sítě na kolejích ZČU → Připojení do sítě na kolejích ZČU
- Návrh a realizace Oracle Standby technologie v prostředí ZČU → Práce:Návrh a realizace Oracle Standby technologie v prostředí ZČU
- OpenAFS klient → AFS/OpenAFS klient
- OpenCMS → OpenCms
- OpenCMS/ Publikace → OpenCMS/Publikace
- OpenCMS/ovladani prostredi → OpenCMS/ovládání prostředí
- OpenCms → Opencms-old
- OpenCms/migrace → Opencms-old/migrace
- Orion → Kategorie:Orion
- OrionXP:Dálková asistence → HelpDesk:Dálková asistence
- Outlook → E-mail/Outlook
- Outlook Express → Outlook
- Overeni certifikaty → Ověření komunikujícího protějšku certifikáty
- PIS/YsoftAplikace → PIS:YsoftAplikace
- PMDP → Elektronické potvrzení o studiu
- Phishingový útok na uživatele ZČU → Aktuality:Phishingový útok na uživatele ZČU
- Pld/IS/OrionX/Prechod na OrionX → Pld/IS/OrionX/Přechod na OrionX
- Pld/IS/OrionX/Přechod na OrionX → Uživatel:Pld/IS/OrionX/Přechod na OrionX
- Plán profylaxe → LPS:Plán profylaxe
- Podpora mapových informací na webech ZČU (SP) → Práce:Podpora mapových informací na webech ZČU (SP)
- Postup zřízení konta v systému Orion → Konto Orion
- Použití Oracle RDBMS jako XML databáze (DP) → Práce:Použití Oracle RDBMS jako XML databáze (DP)
- Pošta 2002 → HelpDesk:Pošta 2002
- Pracovní postupy Helps/Reinstalace stanice pomocí OrionLiveCD → HelpDesk:Reinstalace stanice pomocí OrionLiveCD
- Pracovní postupy Helps:Důležité stránky → HelpDesk:Důležité stránky
- Pracovní postupy Helps:Eduroam na Symbianu → HelpDesk:Eduroam na Symbianu
- Pracovní postupy Helps:Vytvoření Notebooku IS → HelpDesk:Vytvoření Notebooku IS
- Pracovní postupy Helps:Zakládání ticketů ve frontě Helps → HelpDesk:Zakládání ticketů ve frontě Helps
- Pravidla pouzivani site WEBnet → Pravidla používání sítě WEBnet
- Pravidla sítě WEBnet → Pravidla používání sítě WEBnet
- Privátní cloud v prostředí ZČU (DP) → Práce:Privátní cloud v prostředí ZČU (DP)
- Pro uživatele služeb CIV → FAQ - RT/Pro uživatele služeb CIV
- Pro členy CIV operující s RT systémem → FAQ - RT/Pro členy CIV operující s RT systémem
- Problém čipových karet → Kontrola PINu u čipových karet
- Profylaxe - 5.3.2014 → Aktuality:Profylaxe - 5.3.2014
- Provozní řád počítačových učeben CIV → Provozní řád veřejných počítačových učeben CIV
- Průběh projektu bezp. posilaní zprav → Průběh projektu bezp. posilání zprav
- Průběh projektu bezp. posilání zprav → Nápověda:Průběh projektu