Kategorie:FAQ

Z HelpDesk

Odkazy na návody a často kladené dotazy, které Vám mohou pomoci při hledání řešení.

1) Kalendář

Služba integrována s prostředím nového webmailu.

2) Nákup z výběrového řízení (VŘ)

3) Nefungující heslo

Heslo pro Eduroam - mobilní zařízení

Heslo Orion

Slouží k centálnímu ověření uživatelské identity ve výpočetním prostředí Orion. Pro běžného uživatele to znamená, že má jedno uživatelské jméno a jedno heslo, které mu funguje "všude".

4) Mail

Informace o vytvoření emailu, o přesměrování a třídění pošty, o velikosti přiděleného prostoru(kvóty) a také o nastavení jednotlivých poštovních klientů.

!!Dodat odkaz!!

5) Portál

6) Připojení notebooků

Pravidla, seznam míst a návody pro připojení do pevné i bezdrátové sítě.

7) Stažení ovladače (softwaru)

8) Tisk

Přehled tiskových služeb pro studenty, zaměstnance i celé útvary ZČU.

9) Získání JIS karty

Informace jak o kartu požádat, zaplacení manipulačního poplatku, vyzvednutí karty.

10) Zřízení konta