Kategorie:FAQ

Z HelpDesk
Verze z 18. 3. 2010, 17:40, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (→‎Nefungující heslo: - předělání logiky, zmenšení, zpřehlednění)

Odkazy na návody a často kladené dotazy, které Vám mohou pomoci při hledání řešení.

Kalendář

Služba integrována s prostředím nového webmailu.

Nákup z výběrového řízení (VŘ)

Nefungující heslo

Mail

Informace o vytvoření emailu, o přesměrování a třídění pošty, o velikosti přiděleného prostoru(kvóty) a také o nastavení jednotlivých poštovních klientů.

!!Dodat odkaz!!

Portál

  • Portál ZČU - rozvrh, zkoušky, hodnocení kvality výuky ...

Připojení notebooků

Pravidla, seznam míst a návody pro připojení do pevné i bezdrátové sítě.

Stažení ovladače (softwaru)

Tisk

Přehled tiskových služeb pro studenty, zaměstnance i celé útvary ZČU.

Získání JIS karty

Informace jak o kartu požádat, zaplacení manipulačního poplatku, vyzvednutí karty.

Zřízení konta

Časté dotazy (FAQ)