Kategorie:FAQ
Z HelpDesk
Odkazy na návody a často kladené dotazy, které Vám mohou pomoci při hledání řešení.
Kalendář
Služba integrována s prostředím nového webmailu.
Nákup z výběrového řízení (VŘ)
Nefungující heslo
- Nefungující heslo pro Orion - hesla mají nastavenou expirační dobu na 6 měsíců (trvanlivost), po které je nutné heslo změnit, aby se váš uživatelský účet nezablokoval.
- Nefungující heslo pro EDUROAM - mobilní zařízení mají hesla nezávislá na hesle pro konto Orion.
Informace o vytvoření emailu, o přesměrování a třídění pošty, o velikosti přiděleného prostoru(kvóty) a také o nastavení jednotlivých poštovních klientů.
!!Dodat odkaz!!
Portál
- Portál ZČU - rozvrh, zkoušky, hodnocení kvality výuky ...
Připojení notebooků
Pravidla, seznam míst a návody pro připojení do pevné i bezdrátové sítě.
Stažení ovladače (softwaru)
Tisk
Přehled tiskových služeb pro studenty, zaměstnance i celé útvary ZČU.
Získání JIS karty
Informace jak o kartu požádat, zaplacení manipulačního poplatku, vyzvednutí karty.
- Získání JIS karty - opravit případné chyby
Zřízení konta
- Zřízení konta - tuhle stránku ještě učesat
Časté dotazy (FAQ)
Stránky v kategorii „FAQ“
Zobrazuje se 29 stránek z celkového počtu 29 stránek v této kategorii.
E
- E-spis
- E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh
- E-spis 2: Úprava objektů
- E-spis/Návody E-spis
- E-spis/Návody E-spis/Elektronické podepisování
- E-spis/Návody E-spis/Oběh dokumentů
- E-spis/Návody E-spis/Prezentace ke školení
- E-spis/Návody E-spis/Spis
- E-spis/Návody E-spis/Uživatelské nastavení
- E-spis/Návody E-spis/Úpravy dokumentů
- Elektronický podpis