Kategorie:FAQ

Z HelpDesk

Odkazy na návody a často kladené dotazy, které Vám mohou pomoci při hledání řešení.

  • Kalendář- Služba integrována s prostředím nového webmailu.
  • Nefungující heslo pro Orion - hesla mají nastavenou expirační dobu na 6 měsíců (trvanlivost), po které je nutné heslo změnit, aby se váš uživatelský účet nezablokoval.
  • E-mail- Informace o vytvoření emailu, o přesměrování a třídění pošty, o velikosti přiděleného prostoru(kvóty) a také o nastavení jednotlivých poštovních klientů.
  • Portál ZČU - rozvrh, zkoušky, hodnocení kvality výuky ...


Stažení ovladače (softwaru)

Tisk

Přehled tiskových služeb pro studenty, zaměstnance i celé útvary ZČU.

Získání JIS karty

Informace jak o kartu požádat, zaplacení manipulačního poplatku, vyzvednutí karty.

Zřízení konta

Časté dotazy (FAQ)