Hlavní strana

Z HelpDesk
Verze z 19. 12. 2023, 17:36, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (nastaven plán odstávek pro rok 2024)

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 2746/20
301 00 Plzeň
7.00–20.00
(pondělí–pátek)
Pátek 18. 4. - Státní svátek (Velikonoce)


HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.30–14.00
(pondělí–pátek)
14. 4. – 18. 4. 2025
pondělí 8.30–14.00
úterý 8.30–14.00
středa 8.30–14.00
čtvrtek 8.00–11.00
pátek ZAVŘENO VELIKONOCE


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Pokud máte požadavek, jako je žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty, napište prosím pro jednoznačnou identifikaci přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy