Hlavní strana

Z HelpDesk
Verze z 19. 12. 2023, 17:36, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (nastaven plán odstávek pro rok 2024)

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 2746/20
301 00 Plzeň 3
7.00 – 14.00
(pondělí - pátek)

V pátek 5. 7. 2024 je státní svátek - HelpDesk je zavřený.
Po dobu letních prázdnin od 1.7. do 23.08. provoz HelpDesku Bory 7:00-14:00.


HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.00 – 14.00
(pondělí - pátek)
Po dobu letních prázdnin od začátku července do konce srpna je HelpDesk Jungmannova uzavřen. Přesné datum opětovného otevření cca na přelomu října \ listopadu budeme včas avizovat zde. Termín otevření bude určen dle vytížení HelpDesku Bory v období nových nástupů ke studiu.





Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Pokud máte požadavek, jako je žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty, napište prosím pro jednoznačnou identifikaci přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy