Hlavní strana

Z HelpDesk

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 2746/20
301 00 Plzeň
7.00–20.00
(pondělí–pátek)
Letní provozní doba
30. 6. 2025 – 22. 8. 2025 7.00–14.00
25. 8. 2025 – 29. 8. 2025 7.00–15.00
1. 9. 2025 – 12. 9. 2025 7.00–18.00
Od 15. 9. 2025 7.00–20.00
Pracoviště HelpDesk Jungmannova bude uzavřeno od 30. 6. až do začátku výuky v zimním semestru.
Všem studentům i zaměstnancům přejeme příjemné a pohodové prázdniny.

HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.30–14.00
(pondělí–pátek)


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete napsat obecné dotazy nebo připomínky k obsahu tohoto webu, nahlásit závady na vašem počítači nebo potíže se softwarem, který je v naší správě. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek na HelpDesku, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz, v další komunikaci pak pokračujte z e-mailu, který jste uvedli ve formuláři.

Tento formulář není vhodný pro žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu nebo nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty. V takovém případě napište prosím přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz .


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy