Kategorie:HelpDesk

Z HelpDesk
Verze z 31. 3. 2010, 14:19, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (konečná úprava)
Milujeme Vás a pomáháme Vám

HelpDesk CIV je tady jen proto, aby pomáhal vám, studentům a zaměstnancům ZČU. Kromě přístupu k dokumentaci potřebuje uživatel mít možnost elektronicky či osobně požádat o radu či pomoc. V řadě případů kromě rady potřebuje vyřešit konkrétní svízelnou situaci (zapomenutí hesla, ztráta důležitých dat). Přesně k tomu slouží HelpDesk CIV.

Základní informace

HelpDesk CIV tvoří pracoviště HelpDesku v lokalitách UI, HJ a KL, studentská služba HELPS, systém RT a informační server support.zcu.cz. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou:

Jak HelpDesk kontaktovat?

Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, aby své dotazy a připomínky posílali pouze ze své školní poštovní adresy (tedy z adresy končící students.zcu.cz), aby byl zřejmý jejich studijní poměr k ZČU.

E-mail a telefon

Provozní doba

  • Bory (UI205)
    Po-Pá 7:00-21:00
  • Husova (HJ305)
    Po-Pá 8:00-15:00, 17:00-21:00
  • Klatovská (KL204b)
    Po-Pá 8:00-15:00, 18:00-20:00

Formuláře pro hlášení závad