Kategorie:HelpDesk
HelpDesk CIV je tady jen proto, aby pomáhal vám, studentům a zaměstnancům ZČU. Kromě přístupu k dokumentaci potřebuje uživatel mít možnost elektronicky či osobně požádat o radu či pomoc. V řadě případů kromě rady potřebuje vyřešit konkrétní svízelnou situaci (zapomenutí hesla, ztráta důležitých dat). Přesně k tomu slouží HelpDesk CIV.
Základní informace
HelpDesk CIV tvoří pracoviště HelpDesku v lokalitách UI, HJ a KL, studentská služba HELPS, systém RT a informační server support.zcu.cz. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou:
- řešení nejčastějších požadavků na operátorských pracovištích
- tiskové služby pro studenty i zaměstnance
- změna hesel pro prostředí Orion
- další zdroje informací
Jak HelpDesk kontaktovat?
Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, aby své dotazy a připomínky posílali pouze ze své školní poštovní adresy (tedy z adresy končící students.zcu.cz), aby byl zřejmý jejich studijní poměr k ZČU.
Komix pro tento měsíc
E-mail, telefon a adresa
- helpdesk@zcu.cz
- +420 377 63 8888
- Západočeská univerzita v Plzni - CIV
- Univerzitní 20
- 306 14, Plzeň
Termíny profylaxí 2023
17. března 2023 – 20. března 202315. srpna 2023 – 20. srpna 2023- 13. října 2023 – 16. října 2023
Provozní doba HelpDesku
- helpdesk@zcu.cz
- +420 377 63 8888
- Západočeská univerzita v Plzni - CIV
Univerzitní 20
306 14, Plzeň
- PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory Místnost UI205 Univerzitní 2746/20 301 00 Plzeň 3 7.00 – 14.00 (pondělí - pátek) V pátek 5. 7. 2024 je státní svátek - HelpDesk je zavřený. |
HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108 Jungmannova 153/1 301 00 Plzeň 3 8.00 – 14.00 (pondělí - pátek) Po dobu letních prázdnin od začátku července do konce srpna je HelpDesk Jungmannova uzavřen. Přesné datum opětovného otevření cca na přelomu října \ listopadu budeme včas avizovat zde. Termín otevření bude určen dle vytížení HelpDesku Bory v období nových nástupů ke studiu.
|
Stránky v kategorii „HelpDesk“
Zobrazuje se 29 stránek z celkového počtu 29 stránek v této kategorii.
E
- E-spis
- E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh
- E-spis 2: Úprava objektů
- E-spis/Návody E-spis
- E-spis/Návody E-spis/Elektronické podepisování
- E-spis/Návody E-spis/Oběh dokumentů
- E-spis/Návody E-spis/Prezentace ke školení
- E-spis/Návody E-spis/Spis
- E-spis/Návody E-spis/Uživatelské nastavení
- E-spis/Návody E-spis/Úpravy dokumentů