Kategorie:Pro zaměstnance
Zaměstnanci ZČU se s výpočetní technikou setkávají poměrně často, ať už jde o používání počítačů v kancelářéch nebo využívání některých z řady dostupných služeb. Pro snažší orientaci v prostředí IT slouží právě tato stránka, kde naleznete informace týkající se výpočetního prostředí z pohledu zaměstnance Západočeské univerzity v Plzni.
Administrativní záležitosti
Zaměstnanci univerzity se bohužel nevyhnout nutným administrativním úkonům, zejména při svém nástupu nebo naopak při ukončení svého pracovního úvazku.
- Co mám dělat, když jsem nový zaměstnanec?
- Seznamte se s prvními administrativními úkony a základními službami
- Co mám dělat, když ukončuji pracovní poměr?
- Proveďte patřičné administrativní úkony
- Budete také potřebovat Potvrzení o vypořádání závazků zaměstnance vůči ZČU (formulář ke stažení)
- Potřebujete vyrobit vizitky?
- Kontaktujte příslušné pracoviště
- Chcete nakoupit notebooky nebo PC z výběrového řízení?
- Postupujte podle návodu pro nákup notebooků a PC
Kdo mi poradí
Nikdo není expert na všechno, a tak každý občas potřebuje poradit. Dobrá rada může ušetřit mnoho hodin marných pokusů a kolikrát i zabránit vzniku různých problémů. Takže pokud si s něčím nejste jisti, nebojte se zeptat!
- Používáte-li počítač ve správě CIV nebo máte všeobecný dotaz - obraťte se na Helpdesk
- Nemáte-li počítač ve správě CIV - je tu pro vás lokální správce
- Podívejte se, kdo je váš lokální správce
Nejčastěji používané služby CIV
Jako zaměstnanec univerzity budete velmi často využívat naše služby. Zde vidíte přehled těch nejdůležitějších.
- Zřídíme Vám Orion konto,což je elektronická identita uživatele ZČU
- Pro bezproblémové využívání konta si nezapomeňte nastavit změnu hesla po telefonu
- JIS karta zaměstnance Vám umožní přístup do učeben a menzy a využívat naše služby (např. tisk atd.).
- Podívejte se, jak můžete získat JIS kartu pro zaměstnance.
- Pokud budete pracovat s elektronickými objednávkami, požádejte o JIS kartu zaměstnance PKI.
- S Orion kontem získáte i svůj univerzitní email, který je určen ke komunikaci v rámci ZČU.
- Zorientujte se v aplikacích IS ZČU
- Informační systém studijní agendy IS/STAG - zprostředkovává evidenci studia.
- Systém zpracování citací pro grantová řízení - OBD
- Postupujte podle návodu pro práci se záznamy o publikační činnosti.
- Integrovaný informační systém ZČU - INIS umožňuje zaměstnancům ZČU získávat informace.
- Podívejte se, jaké informace můžete získat podle přidělených přístupových práv.
- Spisová služba - evidence veškerých údajů o dokumentech a spisech včetně jejich sledování.
- Postupujte podle návodu pro práci se Spisovou službou.
- Úložiště dokumentů - úložiště elektronických dokumentů.
- Postupujte podle návodu pro práci s Úložištěm dokumentů.
Mohlo by se vám hodit
- Bezpečnost - jak se chovat a jak zabezpečit stroje v síti Webnet
- IT na cestách - tři dobré rady na cesty mimo ZČU
- Společná témata - pokud jste nenašli to, co jste zde hledali
- Nákup techniky ze zaměstnaneckého programu HP - speciální sleva na výpočetní techniku platná pro zaměstnance i studenty ZČU
Podkategorie
Zobrazuje se 6 podkategorií z celkového počtu 6 podkategorií v této kategorii.
Stránky v kategorii „Pro zaměstnance“
Zobrazuje se 75 stránek z celkového počtu 75 stránek v této kategorii.
E
- E-mailové konference
- E-spis
- E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh
- E-spis 2: Úprava objektů
- E-spis/Návody E-spis
- E-spis/Návody E-spis/Elektronické podepisování
- E-spis/Návody E-spis/Oběh dokumentů
- E-spis/Návody E-spis/Prezentace ke školení
- E-spis/Návody E-spis/Spis
- E-spis/Návody E-spis/Uživatelské nastavení
- E-spis/Návody E-spis/Úpravy dokumentů
- EduID.cz
- Elektronická pošta v prostředí OrionXP
- Elektronická žádost o pracovní volno
- Elektronické podpisy v Acrobat Readeru - TCS-P
- Elektronické podpisy v Okularu - TCS-P
- Elektronický cestovní příkaz
- Elektronický podpis
- Elektronický výplatní lístek
- Expirace konta